Пошуковий запит: (<.>A=Палешко Я$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 13
Представлено документи з 1 до 13
|
1. |
Палешко Я. С. Міжнародний досвід управління державною заборгованістю [Електронний ресурс] / Я. С. Палешко // Економічний простір. - 2014. - № 92. - С. 34-44. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecpros_2014_92_6
|
2. |
Палешко Я. С. Державний борг та державний кредит: сутність понять та основи управління процесами [Електронний ресурс] / Я. С. Палешко // Агросвіт. - 2014. - № 21. - С. 68-72. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/agrosvit_2014_21_14
|
3. |
Палешко Я. С. Можливості і резерви здійснення внутрішніх запозичень в економіку України [Електронний ресурс] / Я. С. Палешко // Теоретичні і практичні аспекти економіки та інтелектуальної власності. - 2015. - Вип. 2(2). - С. 152-158. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Tpaeiv_2015_2(2)__23
|
4. |
Палешко Я. С. Запозичення України та їх використання для ефективного розвитку національної економіки [Електронний ресурс] / Я. С. Палешко // Економіка та держава. - 2014. - № 12. - С. 124-127. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ecde_2014_12_28
|
5. |
Палешко Я. С. Вплив запозичень України на національну економіку [Електронний ресурс] / Я. С. Палешко // Інвестиції: практика та досвід. - 2014. - № 22. - С. 82-86. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/ipd_2014_22_19
|
6. |
Палешко Я. С. Шляхи оптимізації державної заборгованості [Електронний ресурс] / Я. С. Палешко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Сер. : Економічні науки. - 2015. - Вип. 11(3). - С. 29-32. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2015_11(3)__8
|
7. |
Палешко Я. С. Проблеми управління державною заборгованістю: теоретичний аспект [Електронний ресурс] / Я. С. Палешко // Науковий вісник Херсонського державного університету. Серія : Економічні науки. - 2014. - Вип. 9(5). - С. 60-63. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvkhdu_en_2014_9(5)__15
|
8. |
Кубецька О. М. Умови забезпечення національної безпеки держави [Електронний ресурс] / О. М. Кубецька, Т. М. Остапенко, Я. С. Палешко // Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2020. - № 2. - С. 321-327. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvdduvs_2020_2_50
|
9. |
Лазарєв В. О. Вплив геополітики на стан національної безпеки держави [Електронний ресурс] / В. О. Лазарєв, Е. О. Сидорова, Я. С. Палешко // Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2020. - № 4. - С. 300-305. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvdduvs_2020_4_50
|
10. |
Кубецька О. М. Політика комунікацій в Інтернеті [Електронний ресурс] / О. М. Кубецька, Т. М. Остапенко, Я. С. Палешко // Бізнес Інформ. - 2021. - № 4. - С. 315-322. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2021_4_46 Розглянуто питання ролі Інтернету як одного з каналів просування товару. Мета роботи - розробка практичних рекомендацій щодо організації комунікативної політики в Інтернеті через створення Інтернет-магазину, продажі на маркетплейсах, а також із застосуванням кешбеку. Узагальнено сучасні тенденції електронного бізнесу, наведено характеристики онлайн-торгівлі, її переваги для покупців і продавців. Запропоновано організацію взаємодії з покупцями у двох секторах: маркетплейс та Інтернет-магазин. Систематизовано основні ознаки маркетплейсу й Інтернет-магазину (з позиції продавців/компаній-постачальників): головна мета, учасники, взаємодія з покупцями, необхідність створення сайту, функціонал, створення профілю, контроль, асортимент товару, регулювання цін, витрати на рекламу, умови роботи, заробіток, можливість розвивати системи повторних продажів, кількість продавців. Розглянуто головні недоліки функціонування маркетплейсу й Інтернет-магазину (з позиції продавців і з позиції покупців). Узагальнено процедуру організації комунікативної політики в Інтернеті (через вебсайт магазину), що передбачає: створення Інтернет-магазину, взаємодію з покупцями через продаж в Інтернет-магазині. Описано процедуру організації комунікативної політики в Інтернеті (через маркетплейс), що передбачає: вхід на маркетплейс, продаж товару покупцям, сплату комісії за проданий товар і здійснення стандартного місячного внеску за використання платформи. Формувати політику комунікацій рекомендується із застосуванням сервісу "кешбек" за такою технологією: реєстрація на кешбек-сервісі, проведення покупки товару через каталог кешбек-сервісу (за посиланням), передача даних про покупку Інтернет-магазину чи маркетплейсу, виплата комісії кешбек-сервісу, виплата кешбеку покупцю. Розглянуто головні недоліки кешбеку (з позиції продавців і з позиції кешбек-сервісів), що включають оподаткування кешбеку в розмірі 19,5 % для фізичних осіб та оподаткування ПДВ, за умови, якщо обидва учасники бонусної програми - юридичні особи. Розглянуто головні недоліки кешбеку з позиції покупців.
|
11. |
Неклеса О. В. Фінансовий контроль як інструмент в подоланні корупційних проявів [Електронний ресурс] / О. В. Неклеса, Е. О. Сидорова, Я. С. Палешко // Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2021. - № 1. - С. 326-332. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvdduvs_2021_1_55
|
12. |
Санакоєв Д. Б. Детінізація грошових коштів як інструмент посилення фінансової системи держави [Електронний ресурс] / Д. Б. Санакоєв, Д. С. Юр’єв, Я. С. Палешко // Науковий вісник Дніпропетровського державного університету внутрішніх справ. - 2021. - № 2. - С. 307-312. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Nvdduvs_2021_2_55
|
13. |
Кубецька О. М. Управління оборотними активами підприємства в особливих умовах [Електронний ресурс] / О. М. Кубецька, Т. М. Остапенко, Я. С. Палешко // Бізнес Інформ. - 2022. - № 8. - С. 159-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/binf_2022_8_21 Розглянуто питання ролі оборотних активів у забезпеченні нормальної (ефективної) роботи підприємства. Мета роботи - вивчення теоретичних засад оцінки оборотних активів та пошук актуальних шляхів підвищення ефективності використання оборотних активів як чинників впливу на стан підприємства, а також створення для керівників численних суб'єктів господарювання інформаційної платформи прийняття управлінських рішень щодо формування та використання оборотних активів підприємств у період війни. Узагальнено ймовірні варіанти формування первісної вартості оборотних активів (запасів) при надходженні. Розглянуто методи оцінки оборотних активів при вибутті. Систематизовано показники оцінки ефективності використання оборотних активів, що включають: коефіцієнт оборотності оборотних активів; коефіцієнт закріплення оборотних активів; тривалість одного обороту оборотних активів; рентабельність оборотних активів. В особливих умовах (умовах війни) суб'єктам бізнесу рекомендується використання шляхів підвищення ефективності використання оборотних активів за такими етапами: формування оборотних активів та їх використання (за стадіями кругообігу). На стадії заготівлі оборотних активів - за допомогою поліпшення організації постачання активів; на стадії виробництва оборотних активів - застосовуючи повторне використання відходів виробництва, поліпшення якості продукції, зменшення тривалості технологічного (виробничого) процесу, зниження витрат паливно-мастильних матеріалів (ПММ) та інших запасів; на стадії реалізації продукції - введенням санкцій або позбавленням привілеїв за відхилення/порушення домовленостей/договірних умов щодо поставки й оплати товарно-матеріальних цінностей (ТМЦ), формуванням джерел фінансування оборотних активів (власних і залучених), раціональним вибором умов платежу за оборотні активи. Головним інструментом управління ефективністю оборотних активів сучасних субієктів бізнесу пропонується вважати маркетплейси, що вирішують проблему прискорення оборотності активів. Розглянуто види маркетплейсів, головні параметри маркетплейсів: структура маркетплейсів та їх функціонал.
|